OBCHODNÍ PODMÍNKY | Karnevalové kostýmy a škrabošky

 
 
Registrace
 
 
 

Na úvod » OBCHODNÍ PODMÍNKY

Obchodní podmínky

 

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.zabavky.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

1. Základní údaje
Dodavatel
Westcoast s.r.o.
Na Rampách 733/1, 190 17 Praha 9
Zapsaná v obchodním rejstříku u MS v Praze oddíl C, vložka 159966

IČ: 03609341
DIČ: CZ03609341


2. Objednávky a způsob objednávání

Veškeré objednávky, podané prostřednictvím internetového obchodu www.zabavky.cz, jsou závazné, jestliže se rozhodnete objednávku stornovat, tak nejpozději do 2 hodin od odeslání. Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.

Zboží lze objednávat 24 hodin denně:
• prostřednictví e-shopu www.zabavky.cz
• telefonicky na čísle 773236510
• e-mailem na adrese mp@westcoast.cz
Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny

Seznam zboží na stránkách www.zabavky.cz je katalogem dodávaného zboží.

3. Registrace
Pro správné odeslání objednávky není nutná registrace, ale doporučujeme ji z těchto důvodů:

• při dalších objednávkách již není nutné vypisovat své údaje, ty se automaticky načtou po vašem přihlášení.
• registrovaní zákazníci mohou získat věrnostní, množstevní nebo jiné slevy a výhody.
• registrovaní zákazníci mohou sledovat stav objednávek
• registrovaní zákazníci mohou být informováni o novinkách, slevách, akcích atd.


4. Dodací a platební podmínky
Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodáno v co nejkratší době, obvykle do 1 - 5 pracovních dnů. Jestliže zboží není skladem, budeme Vás o tom ihned informovat a sdělíme Vám termín dodání zboží.

Místem dodání zboží je adresa, kterou zákazník stanovil v objednávce.

Dopravu zajišťuje dodavatel, a to na území celé České republiky, prostřednictvím společnosti PPL, IN TIME a České pošty a na území Slovenska prostřednictvím společnosti PPL/DHL. Náklady na dopravu zboží se liší dle zvoleného způsobu platby.

Více informací o ceně a možnostech dopravy ZDE

5. Převzetí zboží
Kupující je povinen před převzetím zboží od přepravce zkontrolovat, zda zásilka není poškozena přepravou. V případě jakýchkoliv závad, nebo známek o neoprávněném vniknutí do zásilky je kupující povinen to neprodleně oznámit přepravci a vyhotovit záznam o poškození.

V tomto případě se nedoporučuje zásilku převzít.

Převzetím zásilky od přepravce zákazník stvrzuje, že zásilka je v pořádku a na pozdější reklamace o poškození obalu zásilky nebude brán zřetel.

Pokud zákazník nepřevezme zásilku z jiného důvodu než je poškození zásilky a zásilka bude vrácena zpět odesílateli, bude zákazníkovi naúčtován poplatek za dopravu.


6. Vrácení zboží – odstoupení od kupní smlouvy
V souladu se zákonem má zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zásilky při splnění následujících podmínek:
• zboží musí být v původním nepoškozeném obalu
• zboží nesmí být použité
• zboží musí být nepoškozené
• zboží musí být kompletní
• zboží zasílejte s dokladem o koupi
• zboží nesmí být posláno na dobírku
• zboží prosím zasílejte doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu při přepravě

Při splnění výše uvedených podmínek pro vrácení zboží, Vám zašleme peníze za zboží složenkou nebo převodem na Váš účet.

Odstoupení od smlouvy se ovšem nevztahuje na firemní zákazníky. Nákup na IČO se řídí Obchodním zákoníkem. 

7. Reklamace
Záruční doba prodávaného zboží je 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak, a začíná běžet převzetím zboží kupujícím.

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávných použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním.

Kupující je povinen při reklamaci předložit prodávajícímu daňový doklad.

Uznaná reklamace je vyřízena opravou, výměnou vadného zboží za bezvadné nebo vrácením peněz kupujícímu.

Lhůta na vyřízení reklamace je maximálně 30 dnů od předání reklamovaného zboží prodávajícímu.

8. Ochrana osobních údajů spotřebitele
Dodavatel shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení. Tyto údaje slouží především pro usnadnění objednávek zákazníků v budoucnu.

Pokud zákazník projeví svůj souhlas, může mu dodavatel sdělovat emailem a telefonicky obchodní sdělení s novinkami, nabídkami, inzercí a nabízet účast v anketách a průzkumech trhu.

Údaje, které dodavatel o zákazníkovi uchovává a zpracovává může zákazník kdykoliv změnit, a to po přihlášení do "zákaznické sekce".

Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení může zákazník kdykoliv odvolat, a to tak že zašle emailovou zprávu na info@all4fun.cz


9. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem.

Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit.



 
 
 
 
 
 
 
 
TOPlist